miercuri, 28 ianuarie 2009

D'ale lui Razgindeanu, mare sef!

Nu mai voi la Primarie, voi la Presedentie. Voi sa ma aleg! Pen' ca mi-s...independent, am spus asta, sa ma voteze! Ma sustine poporul, el m-a vrut. Eu sunt maaarele independent-Pinochio! Si inca mai am nevoie de voi. Asa ca, imi voi da demisia, si voi purcede, cu stingul, pardon! , dreptul catre cea mai importanta pozitite in stat: Tsuka-Hara !
N-aveti idee cite...pozitii stiu eu, dar pe asta , neam de neamul meu, n-a mai incercat-o . Nici un politician fara culoare, adica independent, am mai spus. Pun pariu cu toti ca am sa cistig, pe ce vreti voi! Va las o Primarie innoita, curata, fara alte adaosuri, desi timpul meu a fost scurt, dar...placut in asta locatie. E misto la Primarie, am facut tot ce trebuia, tot ce v- am promis, in campanie. Care campanie? Aia care a fost. Acum ma pregatesc pentru alta campanie, mai misto! Sa imi arat muschii de independent, eu, eu ma sprijin pe...voi! Pe oamenii care m-ati ales pentru Primarie, ma rog, Presedentie. Datorita voua sunt aici, datorita voua voi fi...dincolo. Votati-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu