miercuri, 18 martie 2009

Cine a fost primul, omul sau siteul?-fidelizaaaarea!-


De cite ori pe zi trimiti un newsletter aceluiasi client ?! De 6 ori, 7,
cu toate evenimentele
"importante" care au avut loc, nu conteaza zona.

Dragilor, iubitilor, admiratilor, colegilor, oameni buni: NU MAI IMI TRIMITETI 7 newslettere, indiferent daca pica Guvernul, se schimba nu stiu care sef de agentie de PR cu nu stiu altul, s-a vindut nu stiu ce importantisima afacere, a zis un patriciu ca nu stiu ce, a plecat o udrea nu stiu unde, s-a ridicat leul, ba nu s-a ridicat, gifiie bursa, s-a injurat presedintele cu cine vrea el.

Uite spun si recunosc drept: nu ma abonez la nici o publicatie online sa ma aflu in treaba ca n-am cu ce-mi umple inbox-ul! Parol! Sunt fata atenta, va citesc, va admir, dar ...1 data pe zi! Unora v-am si scris, v-am rugat frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu