marți, 24 noiembrie 2009

Relax Day


A fost bine, se putea si mai bine. Puteam sa fiu primul si Basescu al doilea,daca nu era nenorocirea asta de referendum. De ce or fi iesit atit de multi la vot?! Nu stiu. A fost frumoas afara.Nu putea sa dea Dumnezeu un ger sa ii inghete pe toti..M-am rugat sa ploua. Ei, asta e. Oricum voi cistiga. Stiu sigur asta. Eu voi fi presedintele, si atunci sa le vad mutrele. Nu negociez cu Basescu, cu ceilalti. Care, ceilalti... Toti in afara de el. Nici stafful meu cu stafful lui. Nici programul meu cu al lui. Sa-l vad ce face cu tva-ul. ... tva-ul, da' nu conteaza, stie Crin. Colaboram. Au ei in program. Nenorocitul asta de tva...si de economie. In fine, le dau asa: pozitii cheie in ministere, citeva agentii guvernamentale, le dau citeva firme, le dau...ei, mi se rupe sufletul, citeva contracte, le dau tot, numai sa ma aleg presedinte. Apropos, dar acum, cit o fi tva-ul?! Daca ma intreaba vreun jurnalist. Nu-i mai suport. Ar trebui legi speciale pentru ei. Deocamdata am nevoie de ei. Ei, suna telefonul...Alo? Moscova?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu