duminică, 15 noiembrie 2009

Shi ?!


Draga soro. Sa shti ca ma-m uitat la emisiunea dintre base si crin si nu am inteles mai nimic. Nu conteaza, ca io nu ma pricep la politica, dar tre sa ma lamureshti tu, ca esti fata deshteapta, doar ai fost la Bucale . Una la mina, de ce base ia zis lu Crin de nevastasa. Si a doua la mina, de ce se uita Udea asha cu placere la el. Ca era shi nevasta lui , shi aia e femeie cumsecade shi nu se hlizea asa. O fi ceva intre ei? Nu cred. Asha scriu ashtia, k uite ce nevasta frumoasa are Base, cum sa se uite dupa capra aia blonda. Nu e femeie serioasa, nu imi place. Asha ka tu cu cine votezi, sa il votez shi eu. Intra pe mes si scrie mi cu cine sa votez . Intru de la munca pe la 10, poate intri shi tu. Vorbim acolo. Pa. Pooooop

2 comentarii:

  1. Nu pot sa cred :))))) .. Foarte tare! E primul text scris in stilul asta pe care am avut rabdarea sa-l citesc pana la capat :)

    RăspundețiȘtergere