marți, 10 noiembrie 2009

Toama s-ar numara bobocii

asa spune un proverb. Romania mea , asa cum este acum, arata parca ar fi avut o intilnire cu NIBIRU-planeta care ar aduce prin 2012 sfirsitul lumii.( Vinde bine, planeta asta. Zeci de siteuri, atit de multe polemici...care mai de care). Am auzit azi o replica demna de o mare telenovela de succes:" Daca nu faci ciocul mic, ajungi sa muncesti la chinezi!" Un patron chinez, nu e atit o varianta rea, dar mentalitatea chinezilor ne este necunoscuta. Pe unii ii lasa si cu gura cascata. Daca stam si cautam, partenerii chinezi sunt in multe sectoare de activitate(ma rog, inactivitate)din tara noastra, sunt sponsori, sunt nume importante si companii care au cifre de afaceri considerabile. Ambitia si tenacitatea ar fi cele doua mai trasaturi de caracter ale lor. Daca ii mai studiem, mai gasim. Sunt si foarte rezistenti la stres, si apoi...cine intelege ce tipa ei?! Suntem o piata buna pentru China, si au ajuns ..taman la pont. Avem o relatie de amicitie ..destul de lunga(ca sa zic) , o relatie din care, nu stiu daca si ce am invatat. Dar, Romania mea are ..big problems, dintre care prima ar fi..lipsa unui guvern(chestiune exploatata de unii), are o apetenta foarte mare(dubios de mare) catre 'politic' tipica tarilor sarace, si, ghinion, a dat nas in nas cu 'nibiru' , varianta economic0-politica. Citi ..bo(boc)i am numarat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu