miercuri, 16 decembrie 2009

20 de ani dupa


Timisoara. 'Azi in Timisoara, miine-n toata tara'. 20 de ani dupa, Romania mea ..ar fi trebuit sa aibe curajul sa se autolustreze. Sa spuna: da, avem legi si legea lustratiei. Avem un proces al comunistilor. Avem inchisi lideri importanti comunisti. Si pe cei care, acum 20 de ani, au tras in popor. Da, avem dosarele lor . Stim cine, unde si cind a colaborat cu sistemul securisto-comunist, si au primit pedeapsa cuvenita , potrivit legislatiei statului roman, pentru faptele lor. Da, am procedat ca si alte state europene foste comuniste. Da, dupa 20 de ani de la ..revolutie, suntem un stat puternic, si suntem in stare de stabilitate politica si economica. Da, avem ce oferi partenerilor nostri, in afara de pozitia geografico-strategica si resursele tarii. Da, ne-am maturizat . Noi am spus: Jos comunismul! Avem un guvern democratic ales, avem premier, avem parlament, iar Constitutia tarii este sfinta. Drepturile cetatenesti ne sunt respectate iar legislatia romana este una dintre cele mai bune din Europa. Suntem in Europa fiindca meritam, nu fiindca ne-am incadrat in interese economico-strategice. Si militare. 'Vom fi ce-am fost, si mai mult decit atit'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu