luni, 7 decembrie 2009

Si a fost ..vox populi, vox dei




..sau nu a fost? Ni s-a parut numai. Se facea ca votam. Ca ne alegeam presedintele, intr-o tara libera, la 20 de ani dupa. Dar n-o fi fost asa. Numaram voturi, facem planuri. Ce sa fie in planul A, in planul B in planul C. Scenarii. Cit am pierdut, cit am putea cistiga. Pe cine numim si unde. Liste si liste. Cine a fost si unde, cine cu cine s-a intilnit. Stim tot. Informatia este cea mai pretioasa arma. Si de temut. Loveste unde altele nu pot sa o faca. Pune in miscare resorturi ascunse, stirneste, manipuleaza. Conduce. Cistigatorul ia totul. E o minciuna sa crezi altfel. Informatia costa. Lasa urme. Poti distruge un dosar, un cv, dar din mintea omului unele lucruri nu se sterg. Ceva penetreaza adinc fiinta, trezeste sentimente. Poti fi cu ai lor, cu ai tai, cu toata lumea, dar eu te stiu. Eu te tin minte. Si te stiu pentru ca, atunci, te-am vazut cum ai reactionat. Si era adevarat. Poate ca imi pasa, poate ca nu sunt asa de..insensibil si prost cum ma crezi. Desi tu habar n-ai cine sunt eu. Nu fac parte din planul A, nici din planul B, nici din altele....nu reprezint ceva de care ar trebui sa te temi.

4 comentarii:

  1. Informatia e putere doar pentru ca folosirea informatiei in mod "strategic" si "tactic" inseamna manipulare. Drept care am si vazut o campanie electorala gretoasa, in care poporeanul a fost luat drept idiotul care va inghiti orice porcarie, contrafacuta sau ba. Rau, urat. Mai josnic decat daravelile si sforariile balcanice uzuale.

    RăspundețiȘtergere
  2. @domnul Cristake...nu stiu un politician sa spuna ca i-ar fi placut aceasta campanie electorala. Din nici un partid. Si totusi...O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ZaffCat...costa,intre 70 si 90 milioane euro.zic unii. O seara placuta

    RăspundețiȘtergere