miercuri, 16 iunie 2010

Conducem tara cu..bilele la vedere

Una alba, alta neagra. Romania mea 'e o rana' vorba liberalului Antonescu. De cind e asa...de 100-200 de ani. Nu sunteti de acord cu mine...Stiu. Depinde in ce tabara sunteti. Eu sunt in tabara celor care asteapta : scaderea taxelor si a impozitelor, oportunitati de afaceri pentru investitiile straine, implicarea statului in protectia brandurilor autohtone, un mediu de afaceri mai curat si ofertant. Ma uit cu jind la masurile anticriza in care sunt implicati vecinii nostri, mult mai europeni si mai instruiti( sa scriu destepti?), si n-am ce face. Pur si simplu, mi-am exercitat dreptul de vot , asa cum cred ca-mi este obligatia si astept de la Guvernul Romaniei , ca un simplu cetatean, masurile coerente, pertinente si menite sa putem iesi din criza financiara in urmatorii 2 ani. A avut dreptate liberalul Antonescu, Romania 'e o rana'. Numai ca nu sunt deloc convinsa ca ne e administrat antibioticul care ne trebuie si nici ca medicul e tocmai cel competent.

2 comentarii: