marți, 17 august 2010

Vecina mea spioneaza !

Vizibil. Stie tot.  Vecina  mea spi-o-nea-za ! Spioneaza pentru ea. De generatii face chestia asta . O vreme am crezut ca am fi prietene, pe atunci avea mai multe rubedenii , interesele erau altfel. Si avantajele, la fel. Pina si-a bagat dracul coada, si mai trage de ea si acum. In toate felurile. A cam ramas singurica vecina, da'nu se lasa. 'Gaina batrina face zama buna". Si zice ca noi, astelalte, am invatat meserie de la ea. Hoasca batrina si paduchioasa! Multe zile nu mai are, am vrea toate  sa-i auzim clopotele. "Mai multe piei de miei, decit de oi batrine" zice. Toate au lasat-o, dar neuronii, nu. Singura chestie de care-mi pare rau. Sa fi pierdut si ea in luptele-i de generatii macar 1 neuron. Nu l-a pierdut, l-a cistigat si pe al altora. 

2 comentarii: