miercuri, 13 octombrie 2010

Decolteul doamnei Merkel a vizitat tara mea

Mi-am zis sa nu scriu nimic despre acest personaj inventat de mine -'decolteul doamnei Merkel', ca protest, m-am razgindit...Asadar, luminatele fete vorbira ce vorbira si invatara sa rida la glumele Presedintelui Romaniei. Ha, ha, ha! Buna si asta...Asta cu coruptiunea care ne omoara cu zile, cu datoria statului  fata de companiile germane, cu nevoia Romaniei mele de a avea autostrazi facute de nemti, cu relatiile bilaterale si (cam) istorice, etnice si de necontestat. Merkel n-a purtat pe reveru-i  oficios nici o brosa, m-am intrebat de ce. O fi vreun semn. Vizitele  unde madam Merkel , cancelarul Germaniei, nu poarta brose sunt triste....

4 comentarii:

  1. Sa vedem ce cuvant va avea Germania in legatura cu admiterea noastra in Spatiul Schengen.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...tocmai am scris, relatii bilaterale fructuoase .Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. superba remarca si concluzie:Vizitele unde madam Merkel , cancelarul Germaniei, nu poarta brose sunt triste....

    RăspundețiȘtergere
  4. ..da, pentru ca ii e teama ca poate pierde influenta pe diferite piete din Romania, Germania nu vrea drumuri in Romania facute de chinezi. Germania e cel mai mare exportator european si ..cistigatorul aceste crize economice. Trista vizita, nu?!

    RăspundețiȘtergere