luni, 28 martie 2011

Franks al FMIului zice ca la sfirsitul lunii martie iesim din recesiune

N-a spus in ce an. Dupa martie, vor urma cresteri(care seamana mai mult a marje de eroare), si pas cu pas ne va fi mai bine, populatia va simti aceste cresteri economice din...vara. Declaratia lui Franks vine taman la pont.
 Dupa ce PDListii au zis si noi n-am mai crezut(din instinct zicem :nu), iata ca ,  intre doua stenograme  si o mahalageala cu divort , apare si omul FMIului care zice: copii, atentie la mine, v-am mai da bani, dar deschideti ochii ca, la finele lui martie gata! Iesiti de unde ati intrat. Urale si aplauze domnu' Franks, multumim de veste. Berzele s-au intors(unele) , televiziunile au treburi divortabile si de Wikileaks, iar noi, astilalti, care ne-am invirtit prin ograda,...te credem pe cuvint pe 'mneata, ce dracu sa facem. Sa...ASTEPTAM finele lui martie. Or sa vina gramezi de investitori, o sa avem un potop de contracte si , sigur iti vei primi imprumutul instant, tot sub guvernarea actuala, tot cu Boc premier si Basescu presedinte. Sa ne bucuram, asadar. 

6 comentarii:

  1. Una e sa iesim din recesiune,alta e sa iesim din criza!Sunt doua lucruri diferite!Daca a iesi din recesiune cu o crestere de 0,00000000000001% inseamna sa iesim si din criza,trebuie ca degeaba mi-am stors creierii sa invat economia in facultate...
    Tot zic astia ca iesim din recesiune si din criza la inceputul lui aprile a.c. numai sa ne faca sa-i consideram "capabili".Sunt "in limba" dupa imagine si nu mai sunt in stare sa faca diferenta dintre bun simt si ridicol.
    Cat despre Franks asta,nu pot sa spun decat ca,din punctul meu de vedere,nu este binevenit aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. @foto+grafie, 3,2,1...ura!!
    @Catalin, nu ne place Franks, el a dat banii, noi am luat imprumutul...noi l-am chemat.
    O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm... very cunning plan! Becoz' at the end of March is 1st of April!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intrebarea este cine iese din recesiune/criza/etc, ei care si-au umplut buzunareale ? Ca pe altii nu vad !
    ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mr. Cristake....e very rau, o sa vezi
    @Costi Balan, Buna chestie, crezi tu ca ei au avut o criza..ei sunt cistigatorii ei

    RăspundețiȘtergere