marți, 25 octombrie 2011

Chiar si la 90 de ani, Monarhul este tot Monarh

Am urmarit cu multa emotie discursul Majestatii Sale, Regele Mihai I la fel ca foarte multi romani . Am remarcat cu multa bucurie ca presa n-a mai titrat' fostul rege Mihai I", ci Majestatea sa , Regele Mihai I, si asta-mi spune mult. Am vazut emotia si am urmarit gesturile parlamentarilor la acest discurs....au amutit. M-am intrebat atunci, daca Romaniei mele ii este dat sa fie republica sau monarhie, pentru ca am avut senzatia ca, pe linga faptul istoric s-a mai petrecut si o minune prin care Dumnezeu le-a lasat romanilor bucuria de a le vorbi insusi Regele lor, la 90 de ani si dupa cei 64 de ani de cind s-a adresat ultima oara Parlamentului. Cuvintele Regelui au patruns adinc in sufletul romanilor, si vor ramine in vremuri...marturie . Acela care a sustinut si pus in practica  ideea de a fi invitata Majestatea sa Regala sa tina un discurs in Parlamentul Romaniei este Calin Popescu Tariceanu, caruia se cuvine  sa ii multumim. Iar Majestatii sale, Regele tuturor romanilor, Mihai I , sa ii dorim multa sanatate

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru postare, Ioana.
    Si da, trebuie sa-i multumim lui Dumnezeu ca am apucat sa traim ziua de astazi. Dumnezeu sa ocroteasca Romania, Dumnezeu sa-i daruiasca Majestatii sale sanatate.
    La multi Ani, Majestate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Era in "Braveheart" o scena... "Defend your king!" i se spune unui cavaler. Mi-a placut tare mult.
    Vivat Rex!

    RăspundețiȘtergere
  3. @foto+grafie,multumesc.
    @Cristake, da, domnul Cristake, ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere