marți, 5 ianuarie 2010

Cu cit dai kilu de diplomatie?!


-Buna ziua...aveti deschis?
-Buna..ziua. Mda, avem. Ce doriti?!
-Sa intreb ceva..e important sa stiu.
-Intreaba. Daca e asa important.
-Cu cit dati dvs kilul de diplomatie?
-A! Si ce era important?! Depinde .
-Asta e, depinde...stiu acum...
-Ce te uiti asa? Depinde. Diplomatie externa sau interna, de UE, de NATO, de care vrei.Avem. De toate buzunarele.
-Bine, domnule. Voi sa stiu daca va mai aduce...
-Amice, daca am, cum sa imi aduca?! O dau pe asta, si mi-o aduce....pina n-o dau, nu imi aduce.
-Si cind o dai pe asta...intreb.
-Peste 5 ani. Da' ce nu iti place ?!
-E scumpa, si sunt sarac.
-E un articol de lux! Am cele mai bune preturi, nu mai cauta, ca nu gasesti.
-Pe datorie, nu dati domnule?
-Esti nebun, amice! De ce m-as risca...
-Ei, ai fost si dumneata ca mine, cautator de diplomatie..
-Acum sunt vinzator de diplomatie! Asa sa stii, si nu dau pe datorie!
-La buna vedere..
-Mda...
nota:este pura literatura. personaje reale, nu exista. pina si cele imaginare se exclud. reciproc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu