joi, 11 martie 2010

Homo economicus de Romania


Grecia se simte mai bine...zice premierul Georgios Papandreou la Washington...si nici nu-l putem intreba de ce o zice la americani si nu in alta parte. Eu nu-l cred, am motivele mele. Cehia si Estonia zic ca au iesit din amarul crizei economice, se lauda mititelele cu ceva cresteri . Romania mea imprumuta si iar imprumuta...dupa care iar imprumuta. Suntem cei mai imprumutati europeni..la banci. In Romania mea Homo economicus inca suge la tita. Mai trebuie sa treca ceva timp sa stea frumos in 2 picioare, sa aibe un mers civilizat si sa nu faca pe el. Trebuie educat, crescut pas cu pas sub obladuirea atenta a altor homo economicus. Mari si destepti. Ai dracului de destepti! Fara mai marii homo economicus, homo economicus asta mic si cacacios de Romania s-ar duce .. ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu