vineri, 23 aprilie 2010

Despre newslettere sau..de ce ma jignesti?!

De ce sa te faci de ris si sa ramii singur, singurel si fara de clienti? E simplu: numele clientului tau e musai sa fie scris corect!!! Corect, am spus/scris. Cu toate titulaturile cu care s-a inregistrat , si exact cum a dorit clientul tau: Dr. Ing.. Ec.. Dr...si numele lui sa fie scrise potrivit regulilor gramaticale si... de bun simt. Daca nu iti ceri scuze, pentru ca asa ar trebui sa faci intr-un urmator mesaj, si persisti in greseala'banala', cum te-am avertizat, ramii singur- singurel. Pentru ca asa ai vrut tu, si te-ai 'straduit' sa fie asa. Apropo..de cind n-ai mai facut o cercetare calitativa? Intreb si eu, din curiozitate. Am curiozitati din astea..pentru ca se vede lipsa unei asemenea activitati. Dupa cum am spus: multe poate spune despre tine un newsletter.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu