joi, 2 septembrie 2010

Bun venit la mesaje prioritare ! de la gmail

Adica : Gmail Priority Inbox , cum ar veni. Asa mi-am inceput eu ziulica asta. Si numai bine ca aplicatia(in beta) e numai bine facuta pentru onor utilizatorul. Sa fie el ordonat, ca tot incepe scoala ori  vine din concediu, si sa stie sigur ce cauta inbox, cum si mai ales, ce e mai important dintre importantele mesaje primite. Pentru cine doreste, e folositoare. Pentru cine nu, il priveste. Echipa gmail mi-a trimis si un mesaj in care-mi spune direct si pe indelete cum se manevreaza chestiunea, adica simplu si util: personalizarea mesajelor prioritare, utilizarea filtrelor pentru a garanta importante si configurarea unui filtru, simplu ca buna ziulica. Si util  , recunosc. Merci  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu