Rebrandingul Festivalului International George Enescu a fost realizat 'cu mindrie' 'de la concept pina la imagine' pentru editia a XXa de ARTEXIM, adica de Art Directorii romani Rober Blaj si Ioana Gheorghiu (sau invers). Pentru ca Festivalul George Enescu este unul dintre cele mai importante si reprezentative branduri ale romanilor. Da, si iata ca " Magia exista" este noul slogan al Festivalului. Daca, si va invit sa o faceti, veti accesa siteul Festivalului, veti vedea cit de frumos si corect motiveaza cei doi artisti alegerea facuta. Profesionist. Si daca tot sunteti pe siteul Festivalului e bine sa stiti ca putem urmari Festivalul si online , deja se pot cumpara bilete si abonamente, si daca ai o 'poveste sonora' atunci inscrie-te repede la concurs.Un eveniment important pentru Romania, pe care n-ar fi bine sa-l ratezi, nici online nici offline.
Trece adresa siteului Festivalului pe agenda ta online , linga chestiunile importante ( si proaspat rebranduite), si bucura-te de muzica buna.
Trece adresa siteului Festivalului pe agenda ta online , linga chestiunile importante ( si proaspat rebranduite), si bucura-te de muzica buna.
p.s. acum ceva timp, sa fie o luna, Directorul Festivalului si Concursului International George Enescu marturisea intr-un interviu la Radio Romania Cultural ca sunt inscrisi in Concurs numai la vioara 67 de concurenti, 63 la violoncel si 31 de piese pe compozitie. Pe scurt, sunt reprezentate 37 de tari de pe 5 continente. Si de atunci, citi concurenti se vor mai fi inscris ? Peste asteptarile organizatorilor, asa se spune.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu