sâmbătă, 7 decembrie 2013

Despre feedback sau multumesc!

Despre marketing, despre clienti, si despre produse. Sa va spun o povestioara. Scurta. Acum aproape 1 an imi trebuia un creion dermatograf cu henna. Auzisem  o cunoscuta makeup-ista invitata  intr-o emisiune pe R.R .Cultural, si m-am gindit sa ii scriu. Sa o intreb. I-am gasit siteul, i-am gasit adresa si i-am scris ce doream. Intr-o zi, adica mai putin de 24 de ore, mi-a raspuns  cu multe detalii despre toate dermatografele din lumea asta. Imi oferea gratuit un alt produs, poate la fel de bun, dermatograf cu henna nu avea, dar mi-a recomandat o marca. Dupa 4 luni, am din nou raspuns, cu mii de scuze, nu mai stia daca imi raspunsese, pentru ca se intimpla ceva cu emailul ei. Am zis sa scriu scurt si la obiect: Bravo! Asa se face  marketing, asa se fac banii. Este vorba despre o makeup-ista din Romania, care s-a coborit din inaltimile gloriei  si ale succeselor si a gasit destul timp intre doua shootinguri sa  scrie un email, sa ne spuna o poveste. De succes. De marketing. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu