Nu e ok sa scrii, sa nu ti se raspunda si sa tratarisesti pe onor clientul tau cu ...sictir. Aceste e un cuvint potrivit in chestiunea respectiva. Poate fi socotit lipsa de respect, poate aduce pierderea unui cititor, azi unul, miine altul, uite asa te citesti, te admiri, si ce istet esti, fara cititori, fara...clienti. Un newsletter spune mult despre o companie, de fapt el este o..revista electronica, trimisa periodic, cu incuviintarea clientilor, prin care se transmit diferite chestiuni, informationale, care tin de promovarea companiei, a serviciilor si produselor ei. A te abona la un newsletter si a-l primi cu toate greselile de ortografie, cu diacritice, si fara, iar e o...greseala care trebuie scuzata, reluata trimiterea informatiilor, asigurat cititorul-client ca a fost o regretabila greseala. Suntem importanti, eu, dvs, este un cerc , un parteneriat din care avem de cistigat, ambele parti. Important este sa iti tii promisiunea fata de cititorul tau! Adica sa onorezi, cum ai promis, chestiunea. Daca din varii motive newsletterul nu mai poate fi trimis, trebuiesc anuntati clientii, mentionat motivul, despartirea amiabila, regretabila. Si, a te abona la un newsletter, dar a nu-l primi, uite asa, pur si simplu, este tot o figura proasta, chestiuni de PR.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu