luni, 9 februarie 2009

Cine a fost primul, omul sau siteul?-Stirea -

Sau despre vechimea unei stiri . Ar fi interesant de intrebat cititorul unui jurnal online , daca citeste stirile care au mai mult de 3 zile .Cit citeste dintr-o astfel de informatie . Cind citeste o informatie veche?! Facem un studiu, si tragem o concluzie. Da, putem particulariza in functie de domeniul informatiei : politic, economic, social, monden. A doua chestiune ar fi, cum pot sa.. livrez o informatie care nu mai este de azi?! Unde o plasez, si cum arata "ambalajul" care ajunge la public. Intrebare: cit timp a trecut de la ultima cercetare de marketing calitativa?! Pentru ce pun astfel de probleme?!
In ultimul timp, desi tara arde, unii au alceva de facut, adica de citit. Nici in campania cea electorala nu suntem, sa motivam cumva prin lipsa spatiului necesar. Prin urmare, in situatia economica in care ne aflam, rolul marketingului trebuie sa fie unul foarte important. A taia din bugetul de marketing, este echivalent cu a renunta, de buna voie, la clientela. Poate fi un avertisment, sper de luat in seama. Fidelizarea clientilor este o provocare pentru o companie care vrea, nu numai sa treaca "hopul", ci si sa se bucure de o pozitie de top pe piata. Pentru a cistiga o victorie trebuie sa ai cele mai performante arme, dar , si mai importante sunt strategiile de piata pe care le ai. Vorba: sed si cuget , nu mai este valabila. Mai degraba:lucrez si cuget. Iar daca este vorba doar
de..sed, fara sa cuget, atunci, asta sigur e o stire de 3 zile, pe siteul asta am mai fost, si nu mai vin, cel putin zilele astea. Cine pierde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu