marți, 16 iunie 2009

Pe locuri, fiti gata, start! 'The Land of choice'!

Pe print, TV, outdoor, internet si spatii neconventionale.
Parerile sunt impartite, pro si contra. In functie de ..interese, grupuri, preferinte, stiluri, opinii, care de care mai importante. Sunt curioasa ce impact va avea aceasta campanie si de ce nu, cum ar putea arata urmatoarea.



8 comentarii:

  1. Eu sunt curios daca Hagi, Nadia si Ilie se duc la Costinesti sau la Mamaia, sa le chice nasul de la mirosuri si urechile de la harmalaie si manele. Sau daca or lua taxiul prin Bucuresti, sa fie jupuiti de smecherii aceia. La munte, poate trebile is mai civilizate, nu zic. Acuma, ca madam Udrea a spoit gardul, sa vedem daca poate sa curete leopardul.

    PS - Oare ce mai fac palmierii lui Agathon ?

    RăspundețiȘtergere
  2. ..foarte adevarat! Nadiei, lui Hagi si lui Ilie le-au facut fooooooarte bine aceasta promovare. Ca brand personal! Madam Udrea, din ce am citit, se bate cu Blaga, prin urmare practica si sporturi singeroase. Care ii vor aduce un plus de notorietate, pentru ca il va invinge! Il vor invinge-eba si iacob-ritzi-e o strategie!Dar, de Agathon-n.b!-n-a mai auzit nimeni. Merci de coment si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as avea doua comentarii apropos de spoturile de mai sus. Unul ar fi ca am ceva dubii in legatura cu folosirea impreuna a Nadiei, a lui Ilie Nastase si Hagi precum in campaniile BRD-ului (chiar daca targetul este altul) iar al doilea este tema pestilor in copac - vezi spot BBC http://www.youtube.com/watch?v=SyUvNnmFtgI
    In rest mi se par OK.

    RăspundețiȘtergere
  4. ..si acolo cresc pesti in copaci si ...si nu ati auzit de Romaina?! Ei, putea fi suficienta si Nadia, iar ideea ar fi fost alta. Adevarat este faptul ca BRDul este... clientul. Parerile sunt impartite, si sunt curioasa cum va fi urmatoarea campanie, multe avem de spus , eu sunt optimista, iar de creativitate nu ne-am plins niciodata.Iti impartasesc parerile si-ti multumesc pentru comentariu, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place. desi nu ziceai ca e chiar despre romania.

    RăspundețiȘtergere
  6. ...nu e destul de mioritic?! Dar, daca place, e ok, rezultatele sper sa fie cele asteptate. Iar continuitatea acestor campanii este foarte importanta! De asta imi e teama. Merci de comentariu, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. clipurile sunt geniale... le-am vazut si eu acum 2 saptamani si am vrut s ale pun pe blog. sunt cele mai tari clipuri de pana acum de promovare a turismului romanesc. problema este alta... chiar daca avem clipuri ok asta nu este tot. calitatea serviciilor este deplorabila, camerele hotelurilor sunt varza, statiunile sunt descompuse, infrastructura e la pamant... iata de ce cred ca aceste clipuri nu vor avea nicio valoare... fiindca singure nu pot face nimic

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate un spot sa fie plin de creativitate si QI, sa ma binedispuna, sa-mi stirneasca nu stiu ce emotii, daca produsul/serviciul nu satisface asteptarile mele, nu il voi cumpara. Dar il voi tine minte. In acest caz, mai este si partea de promovare, pe care fiecare companie din din acest domeniu trebuie sa o faca, si sa invete acest lucru. O comunicare continua cu clientul. Romanul nu este nascut manager, el e nascut gospodar, ceea ce nu e rau. Multe se vor invata din mers, de nevoie sau din franciza. Multumesc pentru comentariu, o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere