luni, 9 martie 2009

Friendly


Ce inseamna pentru tine avea prieteni? Pai, daca businessul e mare atunci am prieteni de business, multi, de circumstanta... atenuanta. Daca fac parte din categoria"ce sa fac, am nevoie de ei" prietenii mei au o misiune grea, importanta mie, iar reciproca nu e avantajoasa, intrucit il ajut ..pentru ca. Si parte din ajutor e dat cum se poate, si cind, pentru ca ii eram dator. Daca nu-i mai sunt dator...
Ar mai fi varianta:" ne stim de la gradinita, scoala, facultate, job", ne vedem cind se poate, e cel mai vechi si cel mai bun prieten. Adica, e o chestiune de autoconfirmare: sunt in stare sa am un prieten, fie si 1000 de ani, asadar sunt in stare sa am sentimente nobile, si ma incearca virtutea prieteniei. In numele prieteniei noastre am sa fac..si iar am sa fac, pai el e amicul meu, ne stim de mult, nu ne-am vazut de tot asa. Rarisima este prietenia in care-ti scoti masca, esti asa cum esti tu, de fapt, spui ce vrei, fix ce gindesti, si n-ai temeri ca esti judecat, birfit, pus la canoane, tradat. Prietenia"sunt eu asa cum sunt eu" este un fel de ..floare de colt, rarisima, si cind stii ca ai primit-o ai un fel de intilnire cu tine, care face mai multi bani decit o psihoterapie .
In "virtuale" prietenii nu cred , mai degraba-s prilej de jocuri intre tine si tine, intre tine si ce ai vrea sa fii. Probabil sunt subiectiva, dar poti"socializa" cu succes avind un "profil" pe care-l vrei, terminatii nervoase ale unei vieti anoste, alt sex, alta virsta, alta identitate, alta viata. Te intilnesti cu tine, si nu te...recunosti. Probabil ca si in...real te intilnesti cu tine si nu te recunosti. Lumea prieteniei poate fi sau nu poate fi locul unde-ti bei cafeaua, ceaiul de la ora 5 la vreo madame Piscopescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu