duminică, 8 martie 2009

si a fost ..martie




si sfintul Valentin(intre noi fie vorba cam nebagat in seama), dupa care a venit Dragobetele, mai mediatizat, si 1 martie-pentru toate doamnele si domnisoarele, si 8 martie , ziua internationala a femeii, a mamei. Primavara da prilej, prin serbatorile ei, de bucurie, apropiere, rasplatire, cheltuieli, amintiri, melancolie.
Ferice de cine ofera un dar si mai ferice e aceea care stie a-l primi. Sa stii sa primesti o urare. Fericita este aceea care stie a primi o privire, care stie a primi un gest, care stie a primi un salut, care stie a primi un suspin, care stie a primi o dorinta. Ma gindesc la fetele si femeile care n-au parte decit de o floare, o ciocolata, un sms, un telefon, un "la multi ani "si "un sarutmina! ".Daca vin pe un anumit ton, si de la o anume persoana, pot avea o valoare imensa, pot da sens vietii.
Nimic n-am fi fara barbatii din viata noastra! N-am ride, n-am iubi, n-am face prunci, n-am sti ce inseamna un sarut, o imbratisare, o soapta, n-am vedea atit de multe culori acolo unde poate nu sunt si n-am putea aduce Lumina in viata noastra, si in viata altora. Sa ne traiti, voi, cei care ne sunteti, iar pentru doamne, domnisoare si pentru toate mamele, cel mai frumos gind, plin de Lumina.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu