marți, 19 mai 2009

Despre retele de socializare si imaginea companiei

se facura un studiu si s-a constatat ca imaginea unei companii poate avea de suferit, daca acel 'utilizator' si angajat nu cunoaste bunele maniere, nu tine la imaginea lui(fie si virtuala)sau are un comportament prin care ea-compania ar avea de suferit. Cum s-ar spune, monitorizare 100%, ochii in 4 si ipocrizie cit de multa. Daca GM-ul Gicu(personajul meu) are un cont pe vreo retea de socializare, cu alt nume, asa incit sa nu-l afle nevasta si colegii, e ok. Bunaoara, acest studiu a omis ceea ce se numeste 'second life', adica partea intunecata a unora, lumea Virtualiei. De psiching, pe retelele de socializare nici nu poate fi vorba, nu? O fotografie, o identitate, alt profil si gata! Uite ce angajat misto are Compania W! Cine te aude? Nimeni! S-a observat ca traficul pe aceste'retele' este cu mult mai mare in timpul saptaminii, intre orele 9-18 decit in week end, ce poate sa insemne asta? Ca si..GM-ul Gicu este 'acolo', desi teoretic el nu este si nu va fi niciodata in acest cerc vicios al socializarilor virtuale si de care mai sunt ele. In fine, monitorizarea asta nu place nimanui si fiecare este liber sa..navigheze cum poate, stie sau vrea si chiar asta face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu