vineri, 1 mai 2009

Tu cum ai... defilat de 1 mai?

Probabil ca nu ma citesti, pentru ca esti in Vama. Sau tocmai te-ai gindit ca la cota 2000 se schiaza, si dai o fuga. Sau esti la un concert fain, unde, eu chiar nu pot ajunge( pentru asta te invidiez). A! de nu esti nici pe colo, nici pe dincolo, sigur esti in club si nu te invidiez. Pen'ca mi-a trecut si nu mai petrec asa, pur si simplu.Deh, virsta. Ma petrec cu altceva, sau cu altcineva. De stai acasa, cu telecomanda in brate, vazind cum"dansez pentru tine" si alte minunatii autohtone, iar nu te invidiez. Am anume prejudecati, si le car dupa mine asemeni unei cocoase, vizibile, care-ti da unele antipatii. Eu imi imaginez ca..acela care ma citeste are cam aceiasi nuanta a ochilor cu a mea, si-mi seamana. De asta te intreb, curioasa poate, cum ...defilezi de 1 mai. Privesti drept inainte. Incruntat? Ai o privire stearsa, nu? Nu ridici privirea, absent poate. Dezamagit. Nervos si intrebator...Si poate ca 1 mai nu e atit de important cum ar vrea unii, si nici nu conteaza 1 mai. Eu iti doresc sa rizi de 1 mai. De cine? De cine vrei tu, cu rugamintea de a ride cu pofta, din suflet. Merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu