joi, 22 octombrie 2009

...eh!

LIMBAJUL DE MARKETING
Esti la o petrecere si vezi o fata frumoasa. Te duci la ea si ii spui: „Hei! Sunt nemaipomenit la pat!”. Asta se numeste Marketing direct.
Esti la o petrecere cu o multime de prieteni si vezi o fata frumoasa. Unul dintre prietenii tai merge la ea si, aratandu-te cu degetul, spune: „El este nemaipomenit la pat”. Asta se numeste Reclama.
Esti la o petrecere si vezi o fata frumoasa. Te duci la ea si ii ceri numarul de telefon. A doua zi o suni si ii spui: „Salut! Stii, sunt nemaipomenit la pat!” Asta se numeste Telemarketing.
Esti la o petrecere si vezi o fata frumoasa. Te ridici, iti indrepti cravata, te duci la ea si ii comanzi o bautura. La plecare ii deschizi usa, ii duci tu geanta daca este obosita, te oferi sa o conduci acasa cu masina, si apoi spui: „Apropo, pe deasupra mai sunt si nemaipomenit la pat!”. Asta se numeste Relatii Publice.
Esti la o petrecere si vezi o fata frumoasa. Ea se indreapta spre tine si iti spune: „Hei! Am auzit ca esti nemaipomenit la pat!”. Asta se numeste „Recunoasterea marcii”.

4 comentarii:

  1. Lol, faina punere sub lupa. Eu insa prefer lucrurile, abordarile mai romantice. Gen: "Draguta, mi s-a diagnosticat o boala incurabila... nu e molipsitoare, dar mai am 1 saptamana de trait. Stii, te doresc." (Odinioara, asta era tactica soldatilor "Stii, maine plec pe front".)
    Trebuie prins punctul slab al adversarului si tras taman acolo. Fara mila!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...adica mk direct.Iar marketingul este ...un razboi civilizat. O seara...romantica iti doresc.

    RăspundețiȘtergere