vineri, 11 iunie 2010

Spune-mi ce comentarii ai


..si nici macar NU trebuie sa -mi spui cine esti. Spuneam/scriam ca sunt maaaare cititoare de newslettere. Nu le-am luat ca pe o 'obligatie profesionala' ci ca pe ceva necesar. Ei, saptamina asta...online-ul sa ma ierte, am avut de tras o concluzie, pe cit de ciudata, pe atit de adevarata. Mult mai inspirate si pertinente au fost comentariile cititorilor , decit articolele propriuzise. Oamenii aceia , se vedea de...la Ploiesti, ca sunt instruiti, sunt educati, au cunostinte mult mai solide decit jurnalistii. A doua mare nemultumire e legata de lipsa unui fair play. Tot al jurnalistilor. As fi multumit pentru comentariile pertinente, as fi reactional intr-un mod total opus. Nici lipsa de respect fata de cititorii tai, nu este, ci lipsa de educatie. Rezultatele se vad. Trebuie sa iti tratezi clientul cel putin la fel cum ai dori tu insuti sa fii tratat. Pentru ca, vorba aceea: ' Daca vrei sa te dezabonezi, click aici'.

2 comentarii:

  1. "Jurnalism"... la ce cloaca a ajuns, dupa umila si proasta mea parerea [proasta, umila, dar a mea!! :D] mass media rumaneasca, apoi zau... putini mai sunt care imi plac, din breasla. Tolontan, de pilda. CTP-ul imi placea mult, acum nu mai sunt asa sigur ca imi place...
    Si ca si consecinta, nu stiu zau la ce (publicatie) m-as abona pentru newsletters.
    Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. ..merci domnul Cristake. Daca vrei, iti fac o lista, numai Domnia ta sa-mi spui ce te-ar intersea. Un sfirsit de saptamina..racoros.

    RăspundețiȘtergere