sâmbătă, 12 februarie 2011

Seful FMI n-a anticipat (la timp) criza financiara

Daca Strauss-Kahn  n -a putut atunci, Gheorghe al meu, cum sa poata ?! Dar Gheorghe al meu a stiut. E o diferenta intre a putea si a sti. D'aia imi place mie de Gheorghe al meu, pentru ca el stie. Si un om care stie, adica Gheorghe al meu, nu e de lepadat. Si pretinii lu'Gheorge au stiut, dar ei sunt un adevarat secret national. N-a auzit nimeni de ei si nici nu va auzi. Cum sa nu te'nervezi cind citesti ce a zis Strauss-Kahn. Vrea si sa-l credem . Pentru ca el are un business, si o tactica. Iar interviul asta al lui Strauss-Kahn vine la momentul oportun. Toate articolele de acest fel au un rol stabilit, fac parte dintr-o strategie. A! Ma striga Gheorghe al meu, zice sa pun de mamaliga. Cu brinzica si smintina, asa, intre noi, o seara a naibii  de romantica.
*articolul este  un pamflet si trebuie tratat ca atare, in afara de Strauss-Kahn toti suntem personaje fictive, nereale cum ar veni. 

3 comentarii:

  1. Pentru Strauss-Kahn si FMI criza e o mana cereasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, ei nu au anticipat-o, au produs-o! Acum FMI si Bnaca Mondiala pot cumpara resurse, propietati si afaceri rentabile pe foarte putini bani. Romania urmeaza sa vanda ce mai are inca in propietate, CFR-ul, CEC-ul, etc. Pe timpul lui Ilici cel vandut a venit FMI-ul si a spus ca avem o monstruozitate de industrie facuta din nebunia lui Ceasca. Acum "monstruozitatea" aduce o gramda de bani indianului, francezului, italianului, pardon corporatiilor, vezi: Sidex, Electrica, Gaze, Petrom, cateva combinate, autostrada(Bechtel) si multe, multe alte intreprinderi.Noi nu ne vindem tara, o dam pe gratis! Ca in bancul cu mexicanul: "Salut eu sunt Pedro si ucid pe oricine pentru 100$, dar tu esti prietenul meu, te voi ucide pe degeaba!"

    RăspundețiȘtergere
  3. @ marada, n-ar fi chiar 'ceresaca'.
    @Costi Balan, haios Pedro,n-are legatura ca alt Pedro Roman, sau are.

    RăspundețiȘtergere