luni, 19 iulie 2010

De la Ministerul Economiei citire: sa mai cheltuim niste bani !

Facem un portal de vreo 3 milioane de lei si o campanie de promovare a tarisoarei noastre de vreo 17 milioane,si o agentie de 4 milioane. Ca avem bani, si acum e momentul. Am constatat noi ca firmele sunt pregatite pentru online dar online-ul nu este pregatit pentru ele. Si am mai vazut noi ca avem un teribil trafic pe portalurile existente (din cauza asta unele portaluri chiar si-au incetat temporar activitatea), doar am facut campanii de promovare(am  monitorizat  si rezultatele). Prin urmare, daca economia duduie, sa duduie online, sa duduie cu milioane si sa vedem care e mai tare-n strategii. Avem si  o strategie teribila, zau asa: Culegem informatii existente deja pe alte portaluri, si facem o .....eeeeeeeeeRomania de rupem gura Europei. Hai ca merge, avem bani, si oameni si chef...pai, de ce n-am fi eeeeeeeeeeeeeRomania?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu