marți, 3 februarie 2009

Asa, nu! Attention!

Un magazin dintr-un oras de provincie, cochet, scump, cu obiecte de arta, argintarie. Cu nimic mai prejos decit alte magazine din buricul Bucurestilor. De doar 1 luna pe piata. Curiozitate. Intreb pe blonda demoazela de cind este deschis magazinul..pai, de citeva saptamini, zice. Si? Ati facut promovare, nu?! ii spun placut surprinsa. Pai...doamna zicea ca a vorbit cu unii de la o agentie, da" scumpi. Asa ca n-am mai facut, suntem abia la inceput...I-am sagetat o privire rapida, mirata, indignata. Pai..tocmai asta e!-ii spun. Da?! O sa-i spun doamnei. Oricum in magazin a intrat multa lume. Si?! ii zic. Pai, nu v-am spus ca suntem la inceput?! Imi raspunde . Daca mai insistam riscam sa-mi stric ziua, si zau ca n-am vrut asta.
Am plecat urind cele de succes, iar demoazela atotstiutoare mi-a zimbit. Pe"doamna" n-am intilnit-o. As fi vrut sa-mi tina de urit, sa isi prezinte produsele, sa nu am loc sa intru in magazin de banere, sa ma streseze ziarele si radiourile cu anunturi despre cit de cochet si de generoase ca pret sunt produsele acestui magazin, sa vad reclame de toate felurile, agatate care si cum, sa plec cu o carte de vizita a magazinului. Dar n-am avut parte de asa surprize placute.
Din pacate, unii invata doar din propriile greseli, probabil ca n-ar fi atat de rau, daca costurile si pierderile nu ar fi atit de mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu