vineri, 13 februarie 2009

In ciuda...comunicarii

Toti vorbesc despre scumpirea alcoolului. Cu parere de rau, si indignare, macar el , alcoolul, sa ne fie la indemina. Iata titluri de stiri: "In ciuda" crizei financiare, medicamentele cardio sunt cele mai cumparate sau: Alcoolul se vinde bine, in ciuda crizei financiare. Cita dibacie, cita logica in formularea une stiri, difuzate printre primele. Repetata, pina cind vorba jurnalistilor, "in ciuda" nevestei, pun mina si-mi torn citeva pahare, ca macar bani de bautura sa am.
Va-sa-zica, nu consumul de alcool si de medicamente ar fi o consecinta directa a vremurilor care ne bintuie... Odata cu aceste vesti, m-ar fi bucurat daca as fi gasit o campanie care sa atraga atentia asupra efectelor devastatoare pe care o are consumul de alcool asupra organismului propriu, si implicatiile lui asupra familiei.
M-as fi bucurat daca Guvernul Romaniei ar fi venit pe piata cu o campanie in care sa promoveze anume servicii medicale, de consiliere pentru toti aceia care, direct sau indirect, sunt afectati de criza economica, sunt someri, sunt salariati, ori au in familie persoane disponibilizate . Asta ar fi fost "in ciuda" crizei economice, masuri care se impun, de urgenta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu