Daca ai scris/spus ca ai o anume cifra de afaceri intr-un cotidian sau portal online, asa sa fie. Daca ai un articol in care ne povestesti despre senzationalele planuri de afaceri ale companiei sa fie reale si probabile in timp , daca scrii ca ai o colaborare fructuoasa cu un foarte potent partener sa-l cunosti inainte, nu dupa publicarea articolului, nu copia ce au scris alti colegi de breasla. Sa nu aduci prejudicii nici unui competitor de-al tau, ai mare grija cum folosesti limba romana si virgulele ei. Respectul e o chestiune dobindita in timp si reciproc avantajoasa, aduce beneficii pe termen lung. Si ultima chestiune , deloc de neglijat, esti un profesionist in PR, nu te poti confunda nici cu managerul, nici cu societatea comerciala, nici cu alte entitati economice. Fara ranchiuna, stiu ca ma citesti, insa...eu te-am citit de citeva ori si nu mi-a placut deloc. Parol !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu