marți, 13 ianuarie 2009

Ce aveam in geanta ?!


I-a furat geanta, cu acte, cu chei, de la toate usile si sediile, in mai putin de 10 minute. A lasat-o pe scaunul din fata al masinii: "m-am dus pina colo, masina era incuiata". Era geanta rosie si super, cu care imi venise in vizita. 6oo de lei a costat-o toata...distractia si 1 luna de alergatura, pe la cele birouri . A avut norocul unor personaje influente, care stiu sa te trimita fix unde trebuie, sa nu bati drumurile degeaba. Cin' sa o fure?! Zona e una cam ...inchisa la culoare, "am trecut de nspe ori pe acolo, nu am patit nimic!" Ii trebuie o jumatate de an sa isi revina din trauma psihica, ea care e culmea jovialitatii si a bunei dispozitiii. Acum isi tine geanta ca pe comoara lui Ali Baba. Imi e jena, sa am un musafir, venit din nu stiu care colt al lumii, si sa-i spun: ai grija, iti fura actele! Daca gasesti o alta mina la tine in buzunar, nu te speria! Nu pe tine te cauta, ci doar ceea ce ai tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu