duminică, 25 ianuarie 2009

Ce faci duminica ?


Zi mare, inceputul saptaminii. Prima zi. Fiecare-si incepe saptamina cum vrea. Am fost la Sfinta Biserica, apoi, luata pe sus la shopping. Mare imbulzeala, nimeni nu cumpara...ceva anume, dar toate caruturile de cumparaturi sunt pline, parcarile, drumurile. Ma bucur, sincer sa vad ca ai mei conationali au bani si de shopping, si de benzina, care-va-sa zica , nu ne bintuie criza cea economica. Altminteri, n-am mai fi avut banuti pentru asemenea activitati. Frumoase sunt romancele noastre, atunci cind fac shopping! Liste, imbracaminte lejera(gusturi, parfumuri). Priviri, schimbate, pofticioase, rabdare si iar rabdare. Barbati nervosi, nemultumiti, in final, "daca vrei tu, o luam si pe asta, am mai luat 3, dar, cum zici..". 3 ore tot turul de forta(al meu), de-mi venea a plinge mai ceva ca afumata de o teava de esapament.
Am si ris, cu pofta. Doi, el si ea, erau nehotariti in a cumpara baritai borcanul de muraturi de castraveciori. Numai bine, l-au desfacut, au gustat, s-au declarat multumiti de calitate, la al doilea castravecior, au hotarit ca trebuie cumparat. Cum altfel!? Piinea am constatat ca se maninca...printre rafturi, si strugurii, tot asa, de pofta, pina ramine doar scheletul bietului fruct. Sa vedem daca-i bun! Daca nu e? Romanu-i pofticos! Adica , sa incercam, sa gustam de la dragalase domnisoare: salam, cafea, lapte de nu stiu care, si putin de ici, de colea, ne-am facut pofta. Evident nu cumpar acele produse, dar le-am gustat, gratis! Pe saturate, de cite 2 ori, numai bine, ne-am incadrat in timp.
Flirt?! Mda, printre rafturi: e bun, ati luat si dvs? Vai, ma scuzati. Cupidon lucreaza si duminica, si-n orice zi, de ce nu? Teoretic, n-am vrut sa cumparam nimic, practic am cumparat cam tot ce puteam cumpara. Cum era sa ma..biruie tocmai un carut gol?!( Care pe care?) Pina nu l-am umplut cu virf, nu ne-am lasat. Fie ce-o fi! Si ca de fiecare data-mi spun ca e ultima oara cind mai merg la asa cumparaturi, da' ultima oara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu